سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

برگزاری بازی های خانگی ماشین سازی در ورزشگاه باغشمال

سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی تبریز اعلام کرد: از این پس تمامی بازی های خانگی این تیم در ورزشگاه باغشمال (تختی) تبریز برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ علوی اظهار کرد: طی هفته های اخیر به دلیل مشکلات مربوط به رختکن های ورزشگاه باغشمال دو بازی خانگی خود را در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار کردیم اما با رفع این مشکلات از هفته نوزدهم بار دیگر بازی های خانگی در باغشمال برگزار خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس بازی دو تیم ماشین سازی و گل گهر سیرجان از هفته نوزدهم لیگ دسته یک امروز در باغشمال برگزار می شود که انتظار داریم علاقمندان به این تیم قدیمی همچون گذشته با حضور خود در ورزشگاه تیم خود را مورد حمایت قرار دهند.

علوی وضعیت بازیکنان ماشین سازی برای مقابله با گل گهر سیرجان را مناسب توصیف و اظهار کرد: طی هفته گذشته تمرینات خوب و منظمی را پشت سر گذاشته ایم و تمامی نفرات در آمادگی کامل به سر می برند که امیدواریم با اجرای دستورات کادرفنی در زمین بازی سه امتیاز مهم بازی فردا را از آن خودکنیم.

وی ادامه داد: در بازی فردا افشین دانشیان را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و ایمان رئیسی نیا نیز با مصدومیت جزئی مواجه است که احتمال زیاد می رود به بازی فردا برسد.

تیم فوتبال ماشن سازی تبریز با 24 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی لیگ دسته یک باشگاه های کشور قرار دارد.
 
برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/ت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.