سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاهقلیان : توسعه سمن‌ها در اولویت‌ فرمانداری ملارد

معاون فرماندار ملارد از عزم جدی مجموعه مذکور برای توسعه سازمان‌های مردم نهاد در این شهرستان خبر داد.

مجتبی شاهقلیان معاون فرماندار ملارد در گفت‌و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نقش سازنده سازمان‌های مردم نهاد در توسعه و شکوفایی اجتماعی فرهنگی جامعه اظهار کرد: سمن‌ها یا تشکل‌های مردمی حلقه‌ کمکی میان مردم و دولت محسوب می‌شود.

وی افزود: مجموعه دولت نگاه و توجه ویژه‌ای را به تشکل‌های مردمی لحاظ کرده و با عنایت به اولویت‌گذاری‌های انجام شده مجموعه فرمانداری به عنوان نماینده عالی دولت در این شهرستان این رویه و رویکرد را استمرار خواهد داد.

شاهقلیان عنوان کرد: در حال حاضر 10 سمن ثبت شده در سطح شهرستان ملارد فعالیت می‌کنند و 3 سمن نیز در شرف ثبت و آغاز فعالیت هستند که امیدواریم در آینده این ظرفیت بالقوه با تقویت هرچه بیشتری همراه شود.

معاون فرماندار ملارد گفت: برخی نگاه و تصور مطلوبی از سمن‌ها ندارند که شاید علت آن‌ را باید در عدم قیود دولتی تشکل‌های مردمی جستجو کرد.

وی یادآور شد البته باید از عملکرد نادرست برخی سمن‌ها در گذشته چشم‌پوشی کرد که در افزایش بدبینی برخی به تشکل‌های مردمی تأثیرگذار بوده، اما در هر صورت از نظر ما نباید ضعف و نقصان برخی را به کلیت تشکل‌ها تعمیم داد و با نظارت اصولی و قانون‌مند می‌توان فرصت را تقویت و تردیدهای احتمالی را به حداقل ممکن کاهش داد.

انتهای پیام / 

برچسب ها: سمن ، توسعه ، ملارد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.