سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

مصوبه 40میلیارد ریالی شهرداری مشهد برای زائران اربعین حسینی

شهردار مشهد اعتبار مصوب برای تامین هزینه خدمت رسانی این نهاد به زائران ایام اربعین حسینی در نجف و کربلا را 40 میلیارد ریال اعلام کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سید صولت مرتضوی در نشست شورای اسلامی شهر مشهد افزود: از این مبلغ 24میلیارد ریال هزینه شد.

وی با بیان اینکه سال آینده هزینه های شهرداری مشهد در این خصوص 50 درصد کاهش خواهد یافت ادامه داد: شهرداری مشهد کار خدمت رسانی به زائران کربلا را در ایام اربعین حسینی امسال با بکارگیری 300 راننده، 150 دستگاه اتوبوس و 400 نیروی خدماتی بر عهده داشت.

مرتضوی به ایجاد موکبهایی در مسیر کاروانهای پیاده به سمت کربلا توسط شهرداری مشهداشاره کرد و گفت: در ایام اربعین حسینی روزانه افزون بر 20 هزار نفر در این موکبها اسکان و پذیرایی شدند.


شهردار مشهد ادامه داد: بخشی از تجهیزات منتقل شده به کربلا توسط شهرداری نظیر چادر و داربست به منظور خدمات دهی به زائران در سال آینده، در شهرهای کربلا و نجف دپو شد.
وی افزود: حضور مسلمانان در ایام اربعین حسینی در کربلا و ایام پایانی صفر در مشهد حماسه ای مذهبی بود که خشم استکبار را به دنبال داشت.


شهردار مشهد ادامه داد: استکبار بر آن است که با بی تدبیری، انتقام این حضور را از مسلمانان بگیرد.


وی گفت: گواه این امر حمله به منزل آیت الله زکزاکی روحانی نیجریه ای در هفته جاری است که این اقدام از نظر منشور ملل متحد نوعی نسل کشی است.


مرتضوی افزود: گرچه به نظر می رسد دولت نیجریه توان مقابله با لابی صهیونیستی را ندارد اما هر دولتی در مقابل شهروندانش مسئول است و دولت نیجریه باید به رعایت حقوق شهروندی عمل کند.
شهرداری مشهد کار خدمت رسانی به زائران کربلا را در ایام اربعین حسینی امسال با بکارگیری 300 راننده، 150 دستگاه اتوبوس و 400 نیروی خدماتی بر عهده داشت.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.