سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی سالم درآمل

شهرستان آمل آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی سالم را دارد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، فرماندارويژه آمل در نشست مشترک با هيات نظارت بر انتخابات شهرستان ضمن اعلام آمادگی برای برگزاری انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمين دوره مجلس شورای اسلامی براساس فرامين مقام معظم رهبری گفت: ما دو تيمی هستيم كه مسئوليت اجرا و نظارت صحت اجرا را به عهده داريم.

احمد منفرد افزود: مجموعه تيم های اجرايی و نظارت و بازرسی يك رسالت دارند و آن برگزاری انتخابات به شكل صحيح و مطابق با قانون می باشد و فصل الخطاب ما نيز قانون و فرمايش مقام معظم رهبری است كه آرای مردم را به عنوان حق الناس قلمداد كردند و بر همين اساس اعلام می كنيم كه قطعا آنچه از دل صندوق بيرون می آید تبلور خواسته اكثريت مردم است.

ریيس هيات اجرایی انتخابات شهرستان آمل ايجاد زمينه حضور گسترده و حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رأی را از اهداف مهم عوامل اجرايی انتخابات دانست و تصريح داشت: بايد فضا را به گونه ای با طراوت و با نشاط آماده كنيم تا زمينه برای حضور حداكثری آحاد مردم آماده باشد.

منفرد افزود: خوشبختانه در همه مواقع حساس، حضور مردم به گونه ای بود كه در يك كلام اردوگاه استكبار را كاملا نااميد كرد و هيچ موردی پيدا نشد كه موجب اميداواری آنها باشد و امروز ما به سهم خودمان بايد به گونه ای تلاش كنيم تا ضريب حضور مردم را به حداكثر برسانيم.

فرماندار آمل گفت: اينكه چه كسانی انتخاب خواهند شد بخشی بر مي گردد به وظايف و نقش نظارتی شورای نگهبان و بخشی هم به اقبال حداكثری مردم تا اين دو مجلس را با صلابت تشكيل و با توجه به نقش حياتی هر دو مجلس در سرنوشت كشور كار را ادامه دهند.

منفرد افزود: مجموعه فرمانداری و بخشداريها آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی سالم و با نشاط و حضور حداكثری دارد که اميدواريم انتخاباتی برابر منويات مقام معظم رهبری و مسئولين عالی رتبه نظام و آنچه كه دولت تدبير و اميد برابر مسئوليتی كه بر عهده دارد و پیگير آن است داشته باشيم.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.