سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

برگزاری نخستین دوره كارگاه آموزشی طلايه داران امر به معروف در شركت شهركهای صنعتی مازندران

كارگاه آموزشی طلايه داران امر به معروف در راستای اشاعه فريضه مقدس امر به معروف در شركت شهركهای صنعتی مازندران برگزار شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مدير عامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت : بسترسازی لازم بايد انجام گيرد تا فرهنگ امر به معروف و نهی از منكر را در جامعه نهادينه كنيم .

سيد مصطفی موسوی افزود : سلامت جامعه در اجرای فريضه الهی امر به معروف و نهی از منكر است و بايد با حساسيت خاصی به اين دو فريضه عمل كنيم .

به گفته وی : بايد با الگوپذيری از نهضت عاشورا ، فرهنگ قيام امام حسين (ع) كه همان احيای امر به معروف و نهی از منكر و حفظ ارزشهای اسلامی است اهتمام جدی داشته باشيم .

وی تأكيد كرد : در اين دوره آموزشی كاركنان شركت شهركهای صنعتی استان با موضوعات متعدد در زمينه فعاليتهای امر به معروف شامل بررسی ساختار جديد ستاد امر به معروف و نهی از منكر كشور ، ضوابط اجرايی قانون ، شرايط اجرايی هرچه بهتر طرح تكريم ارباب رجوع ، آشنايی با مراتب امر به معروف و نهی از منكر قلبی ، زبانی ، نوشتاری و عملی ، تعيين سياستها و خط مشی های اساسی در زمينه ترويج و اجرای امر به معروف و نهی از منكر آشنا شدند .

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.