سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار سلامی در همایش سراسری بهداشت و درمان نیروهای مسلح:

کسانی که در عرصه بهداشت کار می‌کنند پاسداران حریم انسان هستند

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران: کسانی که در عرصه بهداشت کار می‌کنند برای احیای انسان‌ها از خداوند تفویض گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز ششمین همایش سراسری بهداشت، امداد و درمان نیروهای مسلح با حضور سردار حسین سلامی و سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان در مجتمع فرهنگی فتح‌المبین برگزار شد.

در این مراسم سردار سرتیپ حسین سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران گفت: انسان شایسته سجده فرشتگان است و هرچه زمان پیش می‌رود ابزارهای شناخت انسان گسترش می‌یابد، و دستیابی به رمز و راز انسان بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: انسان موجودی است از معنا و ماده که توسعه پذیر است به شکلی که می‌تواند در اقطار آسمان‌ها و زمین نفوذ کند. کسانی که در عرصه بهداشت کار می‌کنند خواستاران اصلی حریم انسان هستند و برای احیای انسان‌ها از خدا تأثیر گرفته‌اند و کار کردن در این عرصه تلاش برای احیای انسان‌هاست.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران اظهار داشت: ما باید به همه جنبه‌های حیات انسان توجه کنیم. امروز مطالعاتی که در غرب صورت گرفته نشان می‌دهد که جنبه‌های عاطفی و روحانی و فیزیکی انسان باهم پیوند خورده است. اعتقاد من این است که میزان تأثیر بخش‌های درمانی و نیروهای مسلح بسیار زیادند.

سردار سلامی در پایان خاطر نشان کرد: انسان‌هایی که باید مدافع ارزش‌های یک ملت باشند باید دارای سلامت کامل روانی و فیزیکی باشند. سلامت تابع یک ذهن و بدن سالم است. جهان منعکس کننده نظام سلامت انسان‌ها است. 

انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید


 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.