سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماری که می‌گوید بنگتسون بهتر از طارمی بوده

هر چند مهدی طارمی ۷ گل زده تا روی کاغذ بهترین گلزن پرسپولیس لقب بگیرد با این حال از نگاه آمار عملکرد جری بنگستون هندوراسی از طارمی هم بهتر بوده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، جری بنگتسون مهاجم هندوراسی پرسپولیس امروز چهارمین گل فصلش را با ضربه سر درون دروازه گسترش فولاد کاشت تا از نگاه آمار بهترین عملکرد را میان مهاجمان قرمزها به ثبت برساند.
جری قبل از این به تراکتورسازی از روی نقطه پنالتی گل 3 امتیازی زده بود تا با احتساب گلی که در وقت‌های تلف شده مقابل استقلال به ثمر رساند، یک تنه 7 امتیاز برای پرسپولیس گرفته باشد. 

3 مهاجم قرمز زیر ذره‌بین

مقایسه عملکرد سه مهاجم اصلی پرسپولیس یعنی مهدی طارمی، علی علیپور و جری بنگتسون طی 14 هفته‌ای که از رقابت‌های لیگ گذشته نشان می‌دهد مهاجم خارجی قرمزها علی‌رغم فرصت کمتری که نسبت به مهاجمان ایرانی پرسپولیس داشته «گلزن»تر نشان داده است. 

جری بنگتسون: 357 دقیقه بازی کرده تا 4 گل به تراکتورسازی، ملوان، استقلال و گسترش بزند. یعنی به طور میانگین هر 89 دقیقه یک گل. 

مهدی طارمی: مهاجم آینده دار جنوبی 7 گل برای قرمزها زده آن هم در طول 990 دقیقه. مهدی طارمی به طور متوسط هر 141 دقیقه موفق به گلزنی شده است. 

علی علیپور: مهاجم مازندرانی پرسپولیس تاکنون بعد از طارمی انتخاب دوم برانکو برای قرار گرفتن در راس پیکان هجومی قرمزها بوده است.

 علیپور طی 517 دقیقه 2 گل به پدیده (هفته اول) و ملوان (هفته دوم) زده است. یعنی به طور متوسط هر 258 دقیقه یک گل. 


منبع:مشرق
انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.