سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

فعالیت 600 نخبه در مجمع عالی بسیج چهارمحال و بختیاری

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از 600 نخبه علمی و مدیریتی در مجمع عالی بسیج این استان عضویت و فعالیت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سردار رضا محمدسلیمانی با اشاره به تشکیل مجمع عالی بسیج از سال 89 در استان چهارمحال و بختیاری افزود: در حال حاضر کارگروه های 8 گانه این مجمع در موضوعات مختلف اقتصادی، اجتماعی، زنان، فرهنگی، مقاومت مردمی، تعلیم و تربیت، حقوقی و سلامت فعال است.

سردار رضا محمدسلیمانی، مجمع عالی بسیج را یاور مسئولان دانست و اضافه کرد: مجمع عالی بسیج چهارمحال و بختیاری، مجموعه ای متشکل از نخبگان استان نظیر ائمه جمعه،‌ اساتید و ‌اعضای هیئت علمی دانشگاه ها، مسئولان فرهنگی و اجتماعی، کارشناسان اقتصادی، پزشکان و فرماندهان بسیجی است.

وی، همچنین از تلاش و همکاری مجمع عالی بسیج در برگزاری موفق کنگره 2 هزار و 437 شهید استان در مهرماه سالجاری خبر داد و گفت: این کنگره و رویداد عظیم فرهنگی با تلاش و همکاری اعضای کمیته های مجمع عالی بسیج و هم افزایی مسئولان استانی و ملی، با موفقیت برگزار و برکات بسیار زیادی به همراه داشت.

سردار محمدسلمیانی گفت: در سال 91 انتخابات مجمع عالی بسیج چهارمحال و بختیاری تشکیل و دکتر احمدرضا بسیج به عنوان رئیس مجمع انتخاب شد.

وی ادامه داد: اولین مجمع عالی بسیج این استان در سالجاری نیز با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور برگزار شد.

به گفته محمدسلیمانی؛ چهارمحال و بختیاری از معدود استان هایی است که 22 قشر بسیج را راه اندازی کرده و دارای 20 مجمع قشری فعال است.


انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.