سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رأی مطلق و جهانی برای ساکنان زمین

مدیر عامل مرکز توسعه بین‌المللی خواهر شهرهای ایران گفت: توافق حاصل شده در اجلاس تغییرات اقلیمی بین کشورهای جهان یک رأی مطلق تاریخی برای زدودن ناامنی از عرصه زندگی ساکنان زمین است.

علیرضا رجایی مدیرعامل مرکز توسعه بین‌المللی خواهرشهرهای ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص توافق تغییرات اقلیمی که با حضور نمایندگان حاکمیتی کشورهای جهان به انجام رسید، اظهار داشت: توافقی که در اجلاس تغییرات اقلیم پاریس با حضور نمایندگان 195 کشور جهان بعد ازهفته‌ها به دست آمد نمونه‌ای تاریخی از یک رأی مطلق و جهانی مردم تمام کشورها برای رفع نگرانی جهانیان از خشونت و ناامنی عرصه زیست‌محیطی ساکنان زمین است.

وی تصریح کرد: تمام نمایندگان حاکمیتی جهان و مردم در این اجلاس یک حرف داشتند و آن بحث عبور از خط قرمزهای محیط‌ ‌زیست از جمله گرمایش زمین، سوخت‌های فسیلی و اکوسیستم طبیعی زمین بود که به دست توسعه عوامل انسانی دچار مشکل شده است.

مدیر عامل مرکز توسعه بین‌المللی خواهرشهرهای ایران در پایان تأکید کرد: این توافق و اجماع رأی در بین جهانیان می تواند گامی مؤثر برای خشونت‌زدایی در جهان و بهبود کیفیت زندگی مردم تلقی شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام / 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.