سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

استقرار اکیپ‌های راهداری اردبیل در جاده‌های استان

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با شروع طرح زمستانی تمامی اکیپ‌های راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی مستفر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ خلیل محبت‌خواه در جلسه هماهنگی طرح زمستانی استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به اینکه اکثر گردنه‌های جاده‌ای در استان اردبیل در فصل زمستان بسیار برف‌گیر بوده و دارای مه هستند، باید فرهنگ سازی و آموزش لازم به عموم مردم برای رانندگی در این گردنه‌های پرخطر به عموم مردم اطلاع رسانی شود تا شاهد وقوع حداقل تصادفات در این محورها باشیم.

وی افزود: اداره راه و شهرسازی اردبیل علاوه بر تعداد اکیپ‌ها و راهدارخانه‌های مستقر در محورهای مواصلاتی استان اردبیل، 3‌اکیپ آماده نیز با آسفالت سرد جهت چاله پرکنی در جاده‌های استان اردبیل برای مواقع ضروری مستقر کرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: لازم است که تمامی دستگاه‌های مرتبط در حوزه ایمنی راه‌ها با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند که در این راستا پرسنل اداره‌کل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز به‌صورت شبانه‌روزی در جاده‌های استان حضور خواهند داشت که امیدواریم نسبت به سال‌های گذشته شاهد کاهش آمار تصادفات باشیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.