سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس؛

تاکید استاندار هرمزگان برتامین آب بندرعباس

استاندار هرمزگان تامین آب بندرعباس را یکی از اولویت های مهم عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندر عباس؛جادری افزود: تامین آب بندرعباس به عنوان مرکز استان هرمزگان که حدود نیمی از جمعیت استان نیز در این شهرستان سکونت دارند بسیار مهم است و باید پروژه هایی که به تامین آب بندرعباس کمک می کنند مورد توجه ویژه قرار گیرند.

وی  با بیان اینکه روند پیشرفت کار احداث آب شیرین کن ها در هرمزگان مورد بررسی قرار خواهد گرفت، گفت: در شرایطی که در وضعیت خشکسالی قرار داریم باید از دیگر منابع همچون دریا برای تامین آب شرب استفاده کنیم.

استاندار هرمزگان بر ایجاد خطوط انتقال آب در تمامی مناطق هرمزگان تاکید کرد وافزود: با مدیریت مناسب و حل مشکلات تامین آب باید شرایطی را فراهم کنیم تا در روند توسعه و سرمایه گذاری در هرمزگان، اختلال ایجاد نشود.

جادری گفت: برای حفاظت از منابع آب زیر زمینی در هرمزگان باید نظارت لازم انجام شود.

وی  با تاکید بر اینکه در بحث آب های زیر زمینی و حفاظت از منابع آب باید برنامه ریزی و کار لازم انجام شود، افزود: از سال ۸۵ تا ۹۲ حدود هفت هزار و ۲۰۰ حلقه چاه در هرمزگان حفر شد که بیش از پنج هزار حلقه آن غیرمجاز بوده و در کل کشور نیزدر این مدت ۳۰۰ هزار حلقه چاه حفر شده است.

استاندار هرمزگان گفت: حفر این چاه ها که بیشتر آنها غیرمجاز بوده موجب نابودی دشت ها و ایجاد فروچاله ها در استان شده و هم اکنون باید در این خصوص دقت و نظارت لازم انجام شود.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.