سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

کاهش 50 درصدی تصادفات در محورهای روستایی مازندران

تلفات رانندگان و سرنشینان ادوات کشاورزی در محورهای روستایی مازندران 50 درصد کاهش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران گفت: فوتی‌های رانندگان یا سرنشینان وانت‌بار و ادوات کشاورزی در محورهای برون ‌شهری و روستایی در شش ‌ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال به ترتیب ۳۷ و ۵۰ درصد کاهش داشت.

احمد آفرین محمد زاده افزود: با توجه به کشاورزی بودن منطقه،تردد فراوان ادوات کشاورزی و وانت‌بارها در محورهای روستایی و برون‌شهری، طرح‌های ویژه این دسته از کاربران جاده‌ای در سه سال اخیر به اجرا درآمده است که با اجرای آن، استان مازندران با کاهش بالاتر از نرم کشوری در زمره استان‌های دارای عملکرد مطلوب و مثبت قرارگرفته است.

به گفته مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران برای کاهش تعداد متوفیان در سال‌های گذشته اقدامات متعددی ازجمله اجرای برنامه‌های آموزشی در روستاها با تأکید ویژه بر ایمنی تردد وانت ‌بارها و ادوات کشاورزی و توزیع و نصب مثلث خطر و شبرنگ آشکارساز برای نصب بر بدنه وسایل نقلیه انجام ‌شده است.

محمد زاده افزود: امسال بر اساس اعتبارات مصوب، طرح آموزش در ۴۰ روستا و توزیع 2 هزار عدد مثلث خطر و شبرنگ آشکارساز به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.