سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

برگزاری سمینار تخصصی معماری با حضور برجسته ترین معماران جهان در کرمانشاه

سمینار تخصصی معماری با حضور خواهران حریری از برجسته ترین معماران جهان در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ از کرمانشاه؛ سمینار تخصصی معماری با حضور گیسو و مژگان حریری از برجسته ترین معماران جهان، امروز(23 آذر) در سالن شهید علیمحمدی دانشکده علوم دانشگاه رازی برگزار شد.

دکتر عباس مهروان مدیر گروه معماری دانشگاه رازی در این سمینار تخصصی اظهارکرد: برگزاری این سمینار بخشی از برنامه‌های آموزشی و پژوهشی گروه معماری دانشگاه رازی است.

وی ادامه داد: برگزاری چنین سمینار و نشست‌هایی می‌تواند زمینه را برای محققین و دانشجویان این دانشگاه فراهم آورد تا ضمن برقراری تعامل و گفتگو با مطرح‌ترین معماران جهان، یافته‌های علمی خود را به اشتراک بگذارند.

مهروان تصریح کرد: دعوت از اندیشمندان و چهره‌های ماندگار دنیای معماری جزو برنامه‌های اصلی دانشگاه رازی است، چراکه در چنین فضاهایی است که رشد علمی شکل می‌گیرد.

مدیرگروه معماری دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: خواهران حریری از برجسته‌ترین معماران جهان هستند که شرکت آنها تحت عنوان شرکت معماری حریری و حریری در چندیدن سال مختلف به عنوان برترین شرکت معماری جهان شناخته شده است.

وی تاکید کرد: یقینا حضور چنین چهره‌های برجسته‌ای در دانشگاه رازی و برقراری ارتباط دانشجویان با این اساتید می‌تواند به رشد علمی و پژوهشی دانشجویان این دانشگاه کمک ویژه‌ای کند.

مهروان همچنین خاطرنشان کرد: ایجاد ارتباط با سایر دانشگاه‌های داخلی و خارجی از طریق ویدئو کنفرانس نیز جزو برنامه‌های آتی دانشگاه رازی در گروه معاری خواهد بود.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.