سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به کارگیری ۴ هزار آمبولانس و ۱۹ پایگاه هوایی اورژانس در طرح زمستانه

رئیس اورژانس کشور به حضور ۱۸ هزار کارشناس اورژانس در طرح زمستانه اشاره کرد و گفت: حدود ۴هزار آمبولانس و ۱۹ پایگاه هوایی اورژانس نیز در طرح زمستانه حضور فعال دارند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان امین صابری‌نیا رئیس اورژانس کشور در رزمایش ترافیکی طرح زمستانه در پیست آبعلی به آمادگی 24 ساعته اورژانس کشور برای خدمت‌رسانی به شهروندان اشاره و اظهار داشت: در رزمایش زمستانه امسال 18 هزار کارشناس اورژانس، 2173 پایگاه زمینی و 4 هزار و 244 آمبولانس در خدمت مردم در جاده‌های برفی و کوهستانی هستند.

رئیس اورژانس کشور تصریح کرد: 34 موتور آمبولانس، 58 اتوبوس آمبولانس و 19 پایگاه هوایی نیز با همکاری نیروی انتظامی، نیروی هوایی و سازمان امداد و نجات در طرح زمستانه خدمت‌رسانی خواهند کرد.

وی به بحث اورژانس‌های بیمارستانی پرداخت و گفت: 630 اورژانس بیمارستانی، 36 هزار پرستار باتجربه، 401 اورژانس تخصصی، 147 متخصص طب اورژانس و 7 هزار و 700 تخت اورژانس آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی به هم‌وطنان توصیه کرد که حتماً خوروی خود را قبل از عزیمت به سفر توسط کارشناسان مورد بازدید قرار داده و تجهیزات ایمنی لازم و زنجیر چرخ را نیز به همراه داشته باشند.




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.