سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهنازی:

نگاه ویژه‌ای به ورزش بانوان صورت گیرد/ شجاعی نمی‌تواند به این زودی‌ها استعفا دهد

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: در آستانه المپیک باید نگاه ویژه‌ای به ورزش بانوان داشت زیرا بانوان توانایی خود را با این همه محدودیت نشان داده‌اند.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شاهرخ شهنازی در خصوص حضور بانوان در مسابقات المپیک اظهار کرد: باید عنوان کنم با توجه به مسابقات المپیک باید توجه ویژه‌ای به ورزش بانوان شود زیرا بانوان توانایی‌های خود را با محدودیت‌ها نشان داده‌اند و در آستانه مسابقات المپیک نگاهمان به ورزش بانوان ویژه‌تر باشد.

وی  در ادامه با توجه به استعفای شجاعی افزود: باید عنوان کنم شجاعی به این زودی‌ها نمی‌تواند استعفا کند زیرا دارای شغل و سمت  مهمی است و باید پروسه‌های خود را طی کند ما باید فردی را جایگزین شجاعی کنیم و این مهم از طریق انتخابات مشخص می‌شود.

شهنازی ادامه داد: در حال حاضر با توجه به زمان کم مسابقات المپیک ریو کمیته با وزارت ورزش در آستانه المپیک هیچگونه چالشی ندارد و این دو مجموعه برای موفقیت ورزش به خوبی باهم کار می‌کنند و امیدواریم این دو نهاد ورزشی در پایان به موفقیت کاروان ورزشی ایران در المپیک ریو ختم شود.

وی در پایان یاد آور شد: با همدلی دو نهاد ورزشی می‌توان شاهد موفقیت‌های ورزشکاران ایرانی در المپیک ریو شد و امیدواریم این اتحاد به موفقیت ورزش ایران در عرصه‌های بین المللی ختم شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

برچسب ها: شهنازی ، کمیته ، شجاعی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.