سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

حضور 200واحد تولیدی و بازرگانی در نمایشگاه فرش زنجان

رئیس سازمان صنعت ،‌ معدن وتجارت استان زنجان از حضور 200واحد تولیدی و بازرگانی در نهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس سازمان صنعت ،‌ معدن وتجارت استان زنجان با اشاره به برگزاری همزمان نمایشگاه های ملزومات جهیزیه و فروش کادو ، سوغات و هدایا گفت: به طور کلی این نمایشگاه ها در فضایی به مساحت 5 هزار متر مربع غرفه سازی شده است.

وی یادآور شد : در این نمایشگاه 200واحد تولیدی و بازرگانی از استان های زنجان ، تهران ، اصفهان ، آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، اردبیل ، همران ،‌کردستان ،‌قزوین ، قم ، گلستان ، مازندران ،‌گیلان ،‌البرز و شهرکرد شرکت کرده اند.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه را ارائه مستقیم کالا به بازار مصرف و حذف واسطه ها و آشنایی تولید کنندگان با سلایق و درخواستهای مصرف کنندگان عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه به منظور تبادل دانش و اطلاعات در بین تولید کنندگان و ایجاد فضای رقابتی در جهت کاهش قیمت کالاها ، همچنین ایجاد حق انتخاب برای خریداران و رونق بخشیدن به فضای کسب و کار و صنایع داخلی برگزار می شود.

فغفوری خاطر نشان کرد : این نمایشگاه تا27 آذر ماه از ساعت 15 لغایت 21 دایر می باشد.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: نمایشگاه ، فرش ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.