سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

نوسازی بافت های فرسوده در بازار آمل

بافت‌های فرسوده در بازارهای آمل نوسازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیر عامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری آمل با اشاره به آغاز عملیات اجرایی سنگ‌فرش کوچه مخابرات این شهر، گفت: دغدغه سازمان نوسازی آمل اجرای طرح زیباسازی بافت‌های فرسوده در بازارهای آمل است.

حمید رضا طاهرنژاد با بیان اینکه با هماهنگی سازمان نوسازی و شهرداری آمل عملیات اجرایی سنگ‌فرش موچه مخابرات آمل آغاز شده است، اظهار داشت: این پروژه در راستای ارتقای کیفیت محیطی و توسعه پیاده مداری در مجموعه بازار هسته مرکزی شهر آمل اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون سنگفرش چهار سوق، کوچه مسجد جامع، خیابان‌های شرقی و غربی شهرداری، راسته نمدمالان، راسته زرگرها و نوراسته مورد بهره‌برداری شهروندان قرار گرفته است، افزود: زیباسازی بافت‌های فرسوده مانند بازار از دغدغه‌های سازمان بهسازی و نوسازی بود که انجام آن با استقبال و مشارکت مردم آمل مواجه شد.

طاهرنژاد، سنگفرش کوچه مخابرات را به مساحت 872 متر مربع بیان کرد و گفت: در این طرح از سنگ گرانیت با تلفیقی از آجر سنتی استفاده می‌شود و با طرح‌های سایر سنگفرش‌های انجام شده تفاوت دارد.

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری آمل با بیان اینکه در راستای سنگفرش مجموعه بازار هسته مرکزی شهر تاکنون حدود چهار هزار و 100 متر مربع سنگ مورد استفاده قرار گرفت، تصریح کرد: در طراحی این سنگفرش‌ها سعی شده است از طرح‌های سنتی و اسلامی اقتباس شود تا زیباسازی این پروژه معنا و مفهوم خود را حفظ کند.

وی به مشکلات عبور و مرور شهروندان در اجرای این پروژه اشاره و عنوان کرد: برای کاهش مشکلات عبور مرور، تسریع در عملیات اجرایی و عدم ممانعت برای تجارت کسبه‌ها و مغازه داران سنگفرش کوچه مخابرات بین ساعت اولیه شب تا صبح در دستور کار قرار گرفته است.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف


برچسب ها: نوسازی ، بافت ، فرسوده ، آمل ، بازار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.