سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد هشتگ پرکاربردِ "توهین سی ان ان به عربستان"

شبکه آمریکایی سی ان ان با به کارگیری اصطلاح گروه های وهابی وابسته به آل سعود، خشم سعودی ها را بر انگیخت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه العالم، - شبکه "سی.ان.ان" با استفاده از اصطلاح "گروه های وهابی وابسته به آل سعود" در خبری در خصوص عاملان انفجار خودروی بمب گذاری شده در سوریه، خشم سعودی ها را برانگیخت.

شبکه آمریکایی سی.ان.ان، در خبری که بر روی صفحۀ توییتر عربی خود منتشر کرد، نوشت: "انفجار خودروی بمب گذاری شده و شلیک گلوله های خمپاره بوسیله گروه های وهابی مرتبط به آل سعود، حاکمان عربستان سعودی انجام شده است."

سعودی ها در واکنش به این اصطلاح، هشتگی تحت عنوان "توهینِ سی.ان.ان به عربستان" ایجاد کردند که به هشتگی پرکاربرد میان کاربران سعودی تبدیل شد.کاربران سعودی، از این که سی.ان.ان از واژه گروه های وهابی استفاده کرده است، خشمگین شده و ادعا کردند این اصطلاح را شبکه هایی نظیر العالم، المیادین، المنار و رسانه های وابسته به ایران استفاده می کند.

سعودی ها تلاش کردند بدون ارائه دلیل، هرگونه ارتباط گروه های تروریستِ وهابی به آل سعود را رد کنند و خاندان حاکم بر این کشور را منزه جلوه دهند. یکی از کاربران سعودی نیز اقدام شبکه سی. ان. ان را "توهین" به عربستان تلقی کرد. وی همچنین تلویزیون آمریکایی را به سگی تشبیه کرد که بیهوده پارس می کند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۴۲ ۲۲ آذر ۱۳۹۴
خاک تو سرت عربستان به درد نخور
ناشناس
۲۱:۲۹ ۲۲ آذر ۱۳۹۴
غربیها تازه فهمیدن با حمایت از سعودیها گور خودشون رو کندن