سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هکر شیطان صفت شبکه‌های اجتماعی در همدان دستگیر شد

رئيس پليس فتا همدان گفت : فردی که در يکي از شبکه‌‎های اجتماعي تحت موبايل اقدام به تهديد و اخاذی از شهروند همداني کرده بود، دستگير شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ اکبر اميني بيان داشت : در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد فردي با هويت نامعلوم با هک کردن شبکه اجتماعي شاکيه به کليه تصاوير و اطلاعات شخصي وي دسترسي پيدا کرده و همين تصاوير را دستاويز اخاذي هاي خود قرار داده است.
 
وي گفت: باانجام اقدامات فني و با بکارگيري شگردهاي پليسي،فردي که با دانش بالاي فني و رايانه اي خود اين عمل مجرمانه را انجام داده بود شناسايي و طي عمليات غافلگيرانه اي دستگير شد.

سرهنگ اميني تاکيد کرد: متهم در مواجهه با ادله و مستندات انکارناپذير رايانه اي به بزه انتسابي اقرار و در باز جويي هاي فني بعمل آمده از اين عمل خود ابراز ندامت و پشيماني کرد و با صدور قرار روانه زندان شد.

يس پليس فتا همدان در پايان به شهروندان توصيه کرد:به پيامهايي که از طرف سرور شبکه هاي اجتماعي  ارسال مي شود دقت بيشتري داشته و به پيامي که از سوي سرور مبني بر ارسال کد دريافتي از طريق پيامک جهت غيرفعال شدن شبکه اجتماعي است اعتماد نکنند.
 
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.