سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش سوزی در منزل مملو از مواد محترقه

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران با اشاره به آتش سوزی در یک واحد مسکونی در محله کیانشهر،گفت: این حادثه به خاطر انفجار مواد محترقه بوده که در پی آن و با تلاش آتش‌نشان، مصدومان نجات پیدا کردند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  سید جلال ملکی اظهار داشت: در ساعت 24 دقیقه بامداد امروز آتش‌سوزی در یک منطقه مسکونی در خیابان کیانشهر- شهرک مطهری به سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد.
 
وی ضمن اشاره به اعزام دو ایستگاه به همراه نردبان برقی، تشک نجات و سایر وسایل و تجهیزات مورد نیار به محل آتش‌سوزی،بیان داشت: محل آتش‌سوزی یک ساختمان 5 طبقه، 10 واحده بود که در طبقه 4 در یک واحد 65 متری آتش‌سوزی وسیعی رخ داده بود.
 
ملکی ادامه داد: پیش از رسیدن آتش‌نشانان، جوان 29 ساله‌ای از داخل ساختمان خود را به بیرون پرت کرده بود که خوشبختانه این جوان زنده و با ورود نیروهای آتش‌نشانی به عوامل اورژانس تحویل داده شد.
 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران با اشاره به دلایل آتش‌سوزی در این واحد مسکونی تصریح کرد: به محض ورود به ساختمان با صحنه عجیبی روبرو شدیم چرا که یکی از اتاق‌های این واحد مسکونی مملو از مواد منفجره و محترقه بود و به دلیل انفجار این آتش به سایر واحدهای نیز در حال سرایت بود که با ورود نیروهای آتش‌نشانی آتش تحت کنترل درآمد.
 
وی ادامه داد: 6 نفر شامل 3 مرد، یک زن و 2 دختر بچه در این واحد مسکونی محبوس شده بودند که ابتدا به سمت پشت‌بام هدایت و بعد از ایمن‌سازی و تخلیه دود این 6 نفر از ساختمان خارج شدند و عملیات در ساعت 2:07 بامداد به اتمام رسید.

منبع: فارس
 برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.