سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

متلاشی شدن باند سرقت خودرو در جویبار

باند سرقت خودرو در جويبار متلاشی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ فرمانده انتظامي شهرستان جويبار از دستگيري دو سارق خودرو و کشف 5 خودروي سرقتي با اسنادي ساختگي در اين شهرستان خبر داد .

سرهنگ رضازاده گفت:در پي نيابتي قضائي از دادگستري تهران بزرگ مبني بر فعاليت يک باند سرقت خودرو در شهرستان جويبار موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت .

وی افزود:پس از ماه ها کار اطلاعاتي و شبانه روزي کارآگاهان پليس آگاهي شهرستان موفق شدند سارقان که با استفاده از اسناد خودروهاي فرسوده و مزايده اي خودروهاي سرقت شده را به فروش می رساندند،شناسائي کنند .

فرمانده انتظامي شهرستان جويبار تصريح کرد:در اقدامي عملياتي ماموران پليس آگاهي شهرستان جويبار با همکاري ماموران پليس آگاهي تهران بزرگ موفق شدند متهمان به نام های ايرج و محسن – آ را در عملياتي ضربتي دستگير کنند .

سرهنگ رضا زاده گفت:اين افراد پس از سرقت خودرو از شهرستان هاي مجاور،خودروهاي فرسوده ومزايده اي با همان مدل و يا شبيه به آن را از طريق مزايده يا فرسوده خريدار کرده و با دستکاري در اسناد ومدارک و نصب آن به خودروهاي سرقتي آن را به فروش مي رساندند .

رضا زاده افزود:در بازديد از منزل مسکوني اين افراد 7 دستگاه خودروي سرقتي با پلاک و اسناد مجعول کشف شد .

ویسرهنگ رضازاده با توصيه به شهروندان مبني بر اطمينان از صحت عمل فروشندگان خودروها و مدارک آن از طريق عوامل اجرائي گفت:متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و موضوع در دست بررسي است .


انتهای پیام/ی

برچسب ها: باند ، سرقت ، جویبار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.