سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج ؛

عملیات ساخت کارخانه سیمان مارگون پایان یافت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات ساخت کارخانه سیمان مارگون شامل تاسیسات، سازه ها و نصب ماشین آلات آن پایان یافته است و تا دو ماه آینده افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  داریوش دیویده افزود: بخشی از محوطه سازی مانده است که در حال انجام است.

وی اظهار کرد: سند مالکیت این کارخانه نیز هنوز صادر نشده که مراحل قانونی آن در حال اجراست.

دیودیده بیان کرد: تامین آب مورد نیاز این کارخانه قرار است از چاهی در چند کیلومتری آن تامین شود که فاصله مکانی و هزینه بر بودن، کار را سخت کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان نیز گفت: نزدیک به 20 میلیارد ریال برای انتقال آب به این کارخانه در نظر گرفته شده است.

سهراب بنام افزود: این پروژه در دست اجراست و تا اردیبهشت امسال به بهره برداری می رسد.

معاون اداره کل ثبت اسناد و املاک استان نیز گفت: مراحل ثبت سند این کارخانه و زمین مورد نیاز آن در حال اجراست و تا سه هفته آینده سند آن تحویل مالک می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: هدف دولت کمک به بخش خصوصی برای ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال است.

سید موسی خادمی افزود: تفاهمنامه های لازم برای تامین آب مورد نیاز کارخانه سیمان مارگون با حضور سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، شرکت شهرک های صنعتی و نماینده کارخانه بررسی و منعقد شود.

وی اظهار کرد: تلاش دولت این است که با تامین آب، کارخانه در دو ماه آینده، وارد مرحله تولید شود.

این کارخانه با سرمایه گذار خارجی در 50 کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد و در بخش مارگون شهرستان بویراحمد واقع شده است.

به گفته مسئولان، با بهره برداری از کارخانه سیمان مارگون بیش از یک هزار فرصت شغلی به صورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام /س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.