سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

تجدید دیدار پس از 40 روز

در روز اول هفته هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال تیم های سپاهان و راه آهن یزدان از ساعت 15:15 فردا در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ؛ پس از وقفه ای 13 روزه و  در آغاز هفته چهاردهم رقابت ها ی فوتبال لیگ برتر جام خلیج فارس از ساعت 15 :15 روز یکشنبه تیم های سپاهان اصفهان و راه آهن یزدان تهران به قضاوت محمد رضا فغانی به دیدار یکدیگر خواهند رفت . 

حدود 40 روز قبل و در مرحله ی یک چهارم نهایی جام حذفی این دو تیم به مصاف هم رفتند که در آن زمان سپاهان ، با مربیگری محرم نویدکیا توانست با 2 گل علی کریمی و مهدی شریفی به برتری رسد . 

اما در این روزها سپاهان با آمدن ایگور استیماچ کروات به عنوان سرمربی ،  پس از ناکامی در جام حذفی و شکست مقابل گسترش فولاد در لیگ برتر قطعا برای برد پای به این میدان می گذارد و نیم نگاهی هم به سایر بازی های تیم های بالا جدولی خواهد داشت که در صورت لغزش آن ها خود را به صدر جدول نزدیک تر کند. 

در آن طرف شاگردان مهدی تارتار در راه آهن که با اضافه شدن پیروز قربانی به کادر فنی این تیم شرایط خوبی در جدول ندارند با انگیزه ای فراوان پای به این میدان خواهند گذاشت تا دست خالی اصفهان را ترک نکنند . 

دو تیم برای این دیدار محرومی ندارند  و در سایر بازی های فردا تیم های تراکتور سازی – استقلال ، فولاد خوزستان – نفت تهران ، سایپا – استقلال اهواز و صبای قم و ملوان با هم دیدار می کنند.
 
همچنین سایر دیدارهای این هفته دو شنبه برگزار می شود.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.