سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک عضو کمیسیون عمران مجلس:

افزایش قیمت بلیت قطار فقط نارضایتی مردم را بیشتر می کند

یک عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: وقتی کیفیت خدمات و تسهیلات در حمل و نقل ریلی همچنان مورد بی توجهی است این افزایش قیمت بلیت قطار فقط نارضایتی مردم را بیشتر می کند .

احمد علی مقیمی عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، نیز با اعتراض به افزایش قیمت بلیت گفت : هم اکنون زیر ساخت های لازم برای حمل و نقل ریلی از جمله افزایش واگن ها آماده نیست آن وقت افزایش 15درصدی قیمت ها چه کمکی به ارتقای کیفیت خدمات به مسافران می کند .
 
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلشهر مازندران  در ادامه افزود : متولیان این امر با افزایش یکباره قیمت ها آن هم قطاری که بیشتر از سایر وسایل حمل و نقل استقبال کننده دارد بطور حتم تنها تحمیل فشار اقتصادی بیشتر را برای مردم خواهند داشت .

وی با انتقاد از اینکه سال گذشته نیز به بهانه افزایش خدمات و ارتقای کیفیت  20درصد به قیمت ها افزودند گفت : از آن موقع تاکنون نه تعداد ناوگان را اضافه کردند و نه تسهیلات مشتریان را افزایش دادند! و در جاهایی حتی به تاخیر و کیفیت پایین خدمات مردم ناراضی نیز بودند.

وی در پایان گفت : بطور حتم  کمیسیون عمران  در زمان مناسب ورود خواهد کرد که بیش از این مردم متحمل هزینه نشود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۰ دی ۱۳۹۴
سلام . من 6 تا بلیط مشهد-بندر عباس و برگشت به قیمت 112000 تومان گرفتم . با اینکه در اخبار اعلام کردند که مابه التفاوت باید به مردم برگشت داده شود , هیچ کجا جوابگو نمیباشد . 2 هفته هم از این قضیه میگذرد .
ناشناس
۰۷:۵۸ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
اینطورکه مشخص است بدون افزایش قیمت ارزهم خیلی چیزهاگران میشود،افرادی که مسبب افزایش قیمت هستندتنهادربازارارزنیستن