سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصرف مناطقی از جیزان به وسیله ارتش و کمیته های مردمی یمن

ارتش و کمیته های مردمی یمن چهار روستا و چهار پایگاه سعودی را در جیزان عربستان به تصرف خود در آوردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، وزارت دفاع یمن اعلام کرد: ارتش و کمیته های مردمی یمن با سی موشک، تعدادی از خودروهای نظامی و چند انبار تسلیحاتی را در پایگاه های موسم در جیزان هدف قرار دادند.

در این حمله، دو تانک آبرامز و یک خودروی نظامی در پایگاه مهدف جیزان نابود شدند. این در حالی است که ارتش و کمیته های مردمی یمن در این منطقه به پیشروی خود ادامه می دهند و بر روستاهای واسطه و خادمه و سه پایگاه نظامی در مسیر منطقه مهدف مسلط شدند.
 
یک منبع نظامی یمنی در گفتگو با شبکه تلویزیونی المیادین گفت: "ارتش و کمیته های مردمی یمن بر منطقه وفی در بخش جبل حبشی واقع در جنوب استان تعز نیز مسلط شدند. توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن با هدف قرار دادن منطقه شقیره در بخش وازعیه در جنوب غربی تعز، تعدادی از نیروهای عبدربه منصور هادی را از پا در آورده و تعدادی را زخمی کردند. همچنین در این حملات یک زره پوش متعلق به نیروهای منصور هادی نیز منهدم شد.
 
علاوه بر این، هشت نفر از نیروهای عبدربه منصور هادی و نیروهای ائتلاف سعودی هنگامی که قصد پیشروی به سوی منطقه شریجه در استان لحج را داشتند به هلاکت رسیدند و تلاش آن ها برای پیشروی به سوی این منطقه ناکام ماند. در استان مارب ارتش و کمیته های مردمی یمن بر پایگاه های مشرف بر وادی ملح و قیوین در غرب شهر مارب مسلط شدند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.