سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

امروز بر دنیا ثابت شده است که ایران به دنبال دستیابی به صلاح اتمی نیست

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: امروز بر دنیا ثابت شده است که ایران به دنبال دستیابی به صلاح اتمی نیست

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛حجت الاسلام خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان با اشاره به ایستادگی صداقت ومقاومت مردم ایران در راربطه با داشتن حق مسلم دانش صلح امیز هسته ای گفت :برطبق فتوای رهبر معظم انقلاب مبنی بر حرام بودن استفاده از صلاح اتمی گفت :ایران هیچ زمان به دنبال دستیابی به صلاح اتمی نبوده و امروز این امر برای جهانیان ثابت شده است.

.نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با محکوم کردن کشتار شیعیان در جمهوری اذربایجان گفت:دولتمردان جمهوری اذربایجان باید بدانند که نمی توانند در مقابل اعتقادات مردم بایستندو چراغ عزاداری برای امام حسین(ع) را هیچ دولت و حکومتی حتی کمونیسم نتوانسته است خاموش کند.

وی به حضور گسترده مسلمانان و شیعیان در اربعین حسینی در کربلا اشاره کرد و گفت :محبت اهل بیت همچون نخ تسبیح بین کشورهای اسلامیست

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان حرکت روز اربعین را قدرت و نیرویی عشق به اهل بیت عنوان کرد و افزود:باید جهان اسلام از این فرصت در مقابل کفر و استکبار به بهترین روش استفاده کند.

حجت الاسلام خاتمی با اشاره به بلندیهای جولان در سوریه توسط رژیم کودک کش و سفاک اسراءیل در سال 1981 گفت :تنها راه مقابله با اسرائیل همان است که معمار کبیر انقلاب فرمودند و رهبر فرزانه انقلاب نیز بر آن تاکید کردند و ان هم وحدت کشورهای اسلامی در مقابل استکبار جهانیست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به فرا رسیدن هفته پژوهش اشاره کرد و گفت: امروزباید از ظرفیتها و ازوجود دانشمندان و اساتید و پژوهشگران برای سرعت بخشی به روند توسعه کشور و حرکت به سوی قله های دانش بهره گرفت.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ت


برچسب ها: دنیا ، دستیابی ، اتمی ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.