سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار مهری: ممنوعیت تردد در یک کیلومتری حرم رضوی /رانندگان در طول سفر از شتاب و عجله پرهیز کنند

رئیس پلیس راهور ناجا از اعمال محدودیت ویژه ترافیکی در شهرهای زیارتی خبر داد.

سردار تقی مهری، رئیس پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: طرح های ترافیکی در محدوده شهر مقدس خراسان رضوی و مسیرهای منتهی به شهر مشهد مقدس پیش بینی کردیم و  از محور بجنورد، قوچان، سبزوار و فریمان تمهیدات لازم اتخاذ و اقدامات لازم در داخل شهر مشهد در نظر گرفته شده است و مسیر برای پیاده روی زائران امام رضا(ع) تسهیل شده است.

وی افزود: هر گونه وسیله نقلیه حق تردد در یک کیلومتری حرم رضوی را ندارند و زائران باید از وسائل حمل و نقل عمومی استفاده کنند. ضمناً فقط خودروهای امدادی حق تردد در مسیرهای منتهی به حرم امام رضا (ع) را دارند.

این مقام مسئول ارشد پلیس، تاکید کرد: پلیس برای تسهیل در تردد زائران امام رضا(ع) تا پایان مراسم شهادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت در راهها و محورهای مواصلاتی کشور مستقر است.

سردار مهری بیان کرد: در شهر قم و شیراز که برگزاری مراسم های مذهبی برگزار می شود و همچنین در مسیرهای منتهی به شمال و جاده های کوهستانی تمهیدات ترافیکی اتخاذ شده و امیدواریم مشکل ترافیکی برای تردد مسافران ایجاد نشود.

وی در پایان گفت: از رانندگان خواهش می کنیم تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیر چرخ، مواد غذایی و پوشاک گرم در طول سفر همراه داشته باشند و قبل از سفر باک سوخت خودروی خود را پر کنند و به تذکرات همکاران مان در طول مسیر توجه کنند؛ ضمناً با سرعت مطمئنه حرکت و با احتیاط بیشتر رانندگی کنند و در زمان بارندگی از شتاب و عجله پرهیز کنند چرا که دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۰۹ ۱۹ آذر ۱۳۹۴
این چه وضعیتیه اینا الان ازساعت 5بعازظهرمیخوایم بریم حرم همش ترافیک شلوغ