سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رتبه دانشگاه آزاد در پایگاه ESI

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد گفت: براساس تعداد مقالات ثبت شده در سامانه ISI دانشگاه آزاد اسلامی رتبه 187 را در اختیار گرفت.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر حسین‌زاده لطفی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد با اعلام خبر فوق گفت: دانشگاه آزاد اسلامی رتبه 187 معتبرترین دانشگاه را کسب کرد که تعداد مقالات دانشگاه آزاد در سامانه ISI بی‌تأثیر در این رتبه نبوده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد ادامه داد: نسبت دانشجویان به کل جمعیت نسبی است که طبق استاندارد در سال 2012 باید 32 درصد در کشور جمعیت دانشگاهی وجود داشته باشد که متأسفانه در کشور ما این آمار 4/14 است.

وی افزود: نسبت به کشورهای همسایه رتبه خوبی را نداریم و با کشورهای عربستان، گرجستان و ترکیه در حال رقابت هستیم، که در سطر این جدول روسیه با 5/53درصد و کانادا با 52درصد قرار دارند.

حسین زاده لطفی در پاسخ به این سؤال که چه تعدد هیأت علمی و استاد در دانشگاه آزاد فعالیت می‌کنند؛ گفت: 30573 عضو هیأت علمی، 2548 استاد نیمه وقت و 37هزار استاد مدعو در دانشگاه آزاد فعالیت می‌کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اشاره‌ای هم به استعلام عضو هیأت علمی کرد و گفت: طبق هدف‌گذاری دانشگاه آزاد سالیانه باید5000 عضو هیأت علمی استخدام کنیم که تاکنون 15هزار نفر استخدام شده‌اند و 2هزار نفر هم در دست بررسی است.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.