سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

۵۳۷ قربانی در محورهای آذربایجان شرقی

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی گفت: در هشت ماهه امسال ۵۳۷ نفر در تصادفات رانندگی در استان کشته شدند که نسبت به سال گذشته افزایش حدود دو درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی گفت: در هشت ماهه امسال ۵۳۷ نفر در تصادفات رانندگی در استان کشته شدند که نسبت به سال گذشته افزایش حدود دو درصدی را نشان می‌دهد.

صمدی‌راد اظهار داشت: در هشت ماهه منتهی به آبان ماه امسال تعداد کل متوفیات ناشی از حوادث رانندگی ارجاعی به مراکز پزشکی قانونی استان آذربایجان شرقی ۵۳۷ نفر بود که این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که تعداد ۵۲۴ نفر بوده است افزایش حدود ۲ درصدی را نشان می‌دهد.

وی افزود: از مجموع تلفات حوادث رانندگی طی این مدت در استان ۴۴۰ نفر مرد و ۹۷ نفر زن بودند.

صمدی‌راد افزود: بیشترین تلفات حوادث رانندگی طی این مدت با ۳۴۵ مورد در جاده‌های برون شهری و پس از آن با ۱۱۶ مورد در مسیرهای درون شهری و ۵۵ مورد در جاده‌های روستایی و ۲۰ مورد نیز نامعلوم و یا در جاده‌های خارج از استان گزارش شده است.

وی گفت: در آبان ماه سال جاری تعداد ۶۲ نفر بر اثر تصادفات رانندگی جان خود را از دست دادند که این آمار در مقایسه با سال گذشته در همین مدت ۱۱نفر افزایش یافته است.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: تعداد کل تلفات ناشی از تصادفات رانندگی در طی سال ۹۳ در استان ۷۰۳ نفر بود که از این تعداد ۱۴۶ نفر زن و ۵۵۷ نفر مرد بودند.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.