سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

انقلاب اسلامی ایران 300 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است

رئیس سازمان بسیج کارمندان کشور گفت: هدف انقلاب اسلامی تحقق تمدن نوین اسلامی است و دستیابی به این هدف از اولویت‌های نظام دانست که انقلاب اسلامی ایران برای تحقق این هدف 300 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از کرمانشاه؛ رئیس سازمان بسیج کارمندان کشور گفت: هدف انقلاب اسلامی تحقق تمدن نوین اسلامی است و دستیابی به این هدف از اولویت‌های نظام دانست که انقلاب اسلامی ایران برای تحقق این هدف 300 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است.

سردار محمد امیرخانی گفت: متعالی‌ترین هدف انقلاب اسلامی تحقق تمدن نوین اسلامی است.

وی گفت: لازمه تحقق تمدن نوین اسلامی ایجاد جامعه اسلامی است که منظور از جامعه اسلامی، جامعه‌ای است که هم مادیات دنیا را در حد نیاز و هم آخرت انسانها را تأمین می‌کند.

وی گفت: دیدگاه‌های مقام معظم رهبری مبنی بر تمدن نوین اسلامی برگرفته از اندیشه امام خمینی(ره) است که انقلاب اسلامی بر پایه آن بوجود آمد.

وی افزود: در حال حاضر تمدن غرب ادعای حاکمیت بر سرنوشت بیش از هفت میلیارد انسان را دارد و تمدن غرب کره زمین را دهکده ای می‌داند که خود را کدخدای آن دانسته که می‌تواند سبک زندگی مردم را مشخص کند و زمانی که دستاوردهای این تمدن را بررسی می‌کنیم متوجه رفاه مادی و پیشرفت‌هایی در زندگی غربی‌ها می‌شویم که البته تنها عده معدودی را شامل می‌شود و مابقی مردم در فقر به سر می‌برند.

انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.