سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید معاونت امور مدارس و آموزشکده‌های سما تهران از دانشکده سما تهرانسر

معاون امور مدارس و آموزشکده‌های سما تهران از دانشکده فنی و حرفه‌ای سما تهرانسر بازدید بعمل آورد و توضیحاتی را جهت پیشبرد اهداف آموزشی بیان کرد‌.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معاون امور مدارس و آموزشکده‌های سما تهران از دانشکده فنی و حرفه‌ای سما تهرانسر بازدید کرد‌.

وی در این دیدار، از بخش های مختلف این آموزشکده (فضاهای فیزیکی، آموزشی، سالن آمفی تئاتر، امکانات و تجهیزات) بازدید و ابراز رضایت نمود. همچنین مهندس ا‌براهیمی سرپرست آموزشکده به همراه معاونین و کارکنان گزارشی از بخش های مختلف آموزشی، فرهنگی، پژوهشی، مالی و اداری و عمرانی ارائه نمودند.

گفتنی است در ادامه این بازدید نشستی با تمام همکاران آموزشکده در سالن آمفی تئاتر صورت گرفت که مهندس ابراهیمی سرپرست آموزشکده ضمن خیر مقدم و خوشامدگویی به دکتر آزادبر گزارشی از فعالیت‌های انجام شده آموزشکده از ابتدا تا کنون را بیان نمود و دکتر آزادبر توصیه هایی را جهت پیشبرد اهداف در مسیر توسعه و حرکت رو به جلو ارائه کرد.

یاد آور می‌شود در پایان معاونت آموزشکده‌های سما تهران از زحمات مهندس ابراهیمی سرپرست آموزشکده و کلیه کارکنان تشکر و قدردانی نموده و خاطرنشان کرد‌: در این مجموعه تمام کارکنان با همدلی و دلسوزی فعالیت دارند که موجب عملکرد خوب و مثبت آموزشکده در مسیر توسعه بوده و هنوز فضا برای انجام امور بهتر وجود دارد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.