سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

نیمی از ظرفیت هتل های مشهد خالی است

با توجه به ایام پایانی ماه صفرو ورود تعدادزیادی مسافر به مشهدهنوزنیمی از ظرفیت هتل های این شهر خالی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس اتحادیه هتلداران استان گفت:با توجه به اینکه ایام دهه آخر صفر تعداد زیادی مسافر وارد مشهد می‌شوند، خالی ماندن ظرفیت هتل‌ها در این روزها نشان از فعالیت بالای واحدهای اقامتی غیرمجاز و خانه مسافرها در این شهر دارد.

محمد قانعی تصریح کرد: وضعیت خالی ماندن هتل‌ها در ایام پایانی صفر در چند سال اخیر به دلیل ورود مراکز غیراقامتی از جمله مساجد، مدارس و تکایا به امر اسکان زائران، شدت پیدا کرده و مشکلات زیادی را برای صاحبان واحدهای اقامتی ایجاد کرده است.

رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی با بیان اینکه درمشهد برای هر نوع سلیقه و بودجه زائران ، واحد اقامتی مجاز پیدا می‌شود، تصریح کرد: دلیلی وجود ندارد که با وجود این حجم تنوع در خدمات‌رسانی مراکزی مانند خانه مسافرها تأسیس شوند و افرادی که در این بخش سرمایه گذاری تجاری انجام داده‌اند را متضرر کنند.

قانعی تأکید کرد: هم‌اکنون با توجه به ظرفیت بالای اسکان مسافر در واحدهای رسمی اقامتی شهر مشهد هیچ نیازی به ورود بخش‌های دیگر نیست.

وی افزود: ارگان‌های نظارتی باید اقداماتی انجام دهند که فعالیت مراکز غیرمجاز کاهش یافته و مسافران را نسبت به خطرهای اسکان در خانه‌های غیرمجاز آگاه سازند زیرا تعداد زیادی از این خانه‌ها به لحاظ بهداشتی و امنیتی وضعیت مناسبی نداشته و اقامت در آنها ممکن است مشکلات زیادی را برای زائران ایجاد کرده و تمایل افراد برای سفر به مشهد را کاهش دهد.

انتهای پیام/س

  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.