سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترامپ هم حزبی هایش را نیز عصبانی کرد

پیشنهاد نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، اعتراض مسلمانان، سیاستمداران و حتی هم حزبی های وی را به دنبال داشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار گزارش داد: اقدامات دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان تا کجا پیش خواهد رفت. وی عصر دیروز راهکاری جدید ارائه کرد و خواستار بسته شدن مرزهای آمریکا به روی مسلمانان شد.

اما مسئله این جاست که این اظهارات موجب انزجار عمومی نشده است. گزارشگر این شبکه گفت: دونالد ترامپ در برابر طرفدارانش در کارولینای جنوبی یک پیشنهاد غیر منتظره مطرح کرد. در این قسمت بخشی از اظهارات وی پخش شد. ترامپ خواستار توافق کامل ورود مسلمانان به آمریکا شد. گزارشگر گفت: وی به گفتن اظهارات جنجالی عادت دارد.

این اولین باری نیست که دونالد ترامپ مسلمانان را هدف حملات خود قرار می دهد. به رغم آن که اظهارات ترامپ اغلب مشاجراتی را به همراه دارد، وی به عذرخواهی عادت نکرده است. اما این بار به نظر می رسد که این نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، پا را از حدود خود فراتر گذاشته است. چرا که جامعه مسلمانان از این اظهارات ناراحت شده اند.

در این قسمت بخشی از گفته های عثامه جمال از شورای سازمان های مسلمانان آمریکا پخش شد. وی گفت: اظهارات ترامپ یک رسوایی است، چرا که وی نامزد انتخابات ریاست جمهوری است و در این پست باید روی به ارزش های اخلاقی این کشور احترام گذاشته شود.

گزارشگر ادامه داد: کاخ سفید اظهارات ترامپ را با ارزش های آمریکا مغایر دانست و سخنان ترامپ را سرزنش کرد. اظهارات وی در شبکه های اجتماعی از سوی شخصیت های سیاسی محکوم می شود. هیلاری کلینتون در شبکه های اجتماعی در انتقاد به اظهارات دونالد ترامپ نوشت، تو هیچ نمی فهمی و این کار امنیت ما را به مخاطره می اندازد.

کلینتون نامزد دمکرات ها اظهارات ترامپ را سرمنشاء تفرقه دانست. ترامپ حتی در اردوگاه هم حزبی هایش در حزب جمهوریخواهان نیز مورد انتقاد قرار دارد. جب بوش رقیب ترامپ وی را نامتعادل توصیف کرد و خاطر نشان نمود که پیشنهادات دونالد ترامپ جدی نیست.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۳:۲۶ ۱۸ آذر ۱۳۹۴
:| متوهم