سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوبخت در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان:

تخلفی در پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد صورت نگرفته است

سخنگوی دولت گفت: تخلفی در پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی دولت در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران مبنی‌بر اینکه چرا در پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد کشور بی‌نظمی وجود دارد و دولت هیچ راهکاری ارائه نمی‌دهد اظهار داشت: از سالهای گذشته و قبل از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید اختلافی در چگونگی اداره صندوق بازنشستگی فولاد وجود داشت.

وی افزود: در این راستا آنچه که در بند 3 تبصره 3 قانون بودجه سال 94 مطرح شد این بود که همه سهام و مطالبات این صندوق که به وزارت تعاون منتقل شد برای آنکه تعبیه شود از محل فروش سهام دیگر کارخانه‌جات مطالبات این صندوق داده شود.

سخنگوی دولت تصریح کرد: در این راستا یک اختلاف نظری میان وزارت اقتصاد و دارایی و وزارت تعاون در مقدار آن مطالبات وجود داشت که در این راستا به سازمان مدیریت و برنامه ریزی مأموریت داده شد بین این دو وزارتخانه حکمیت کند و چندین جلسه در این راستا تشکیل شد و در حال حاضر در مرحله صورت جلسه هستیم.

سخنگوی دولت اضافه کرد: به همین خاطر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی از یک محلی به عنوان تنخواه پرداختی‌های بازنشستگان فولاد را برعهده گرفت چراکه صندوقشان خالی بود که البته از شهریور ماه سال جاری هر ماه دولت مبلغی بالغ بر 160 هزار میلیارد تومان حقوق این افراد را پرداخت می‌کند تا انشاالله اگر به سهامشان منتقل شود از این به بعد صندوق کار آنها را انجام خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: براین اساس در این راستا هیچ گونه تخلفی صورت نگرفته و کار در حال انجام است و اختلافات حقوقی نیز برطرف خواهد شد.

سخنگوی دولت همچنین جوان درباره توسعه گردشگری حلال و اقدامات دولت در این راستا به باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در این راستا وزیر صنعت و معدن و تجارت و رئیس سازمان گردشگری اقداماتی را انجام داده‌اند و برنامه‌های آنان در برنامه ششم توسعه لحاظ شده است و در آینده وارد آن مباحث خواهیم شد. 

انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

برچسب ها: مطالبات ، بازنشسته ، فولاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.