سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

پایتخت معنوی ایران آماده میزبانی از زائران امام رضا(ع)

استاندارخراسان رضوی برحفظ آمادگی ستاد خدمات سفر تا زمان خروج زائران از استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رضا رشیدیان با بیان این که پایتخت معنوی ایران برای میزبانی از زائران امام هشتم(ع) آمادگی کامل دارد، افزود: ستاد خدمات سفر باید آمادگی خود را تا زمان خروج زائران از استان حفظ کند.

وی به اقدامات صورت گرفته برای افزایش ناوگان حمل و نقل در بخش های مختلف را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: اضافه کردن 79 رام قطار، پیش بینی پروازهای فوق العاده و در نظر گرفتن ناوگان حمل و نقل عمومی برای تسهیل در تردد زائران از اقدامات صورت گرفته است.

رشیدیان افزود: تمهیدات لازم برای اسکان، امنیت، سلامت و تمامی مسائل مرتبط با زائران اتخاذ شده است و انتظار می رود دستگاه های نظارتی روند خدمت رسانی را رصد و گزارش آن را به دبیرخانه ارسال کنند. 

وی با تاکید بر پرهیز از دولتی کردن خدمات رسانی به زائران بارگاه منور رضوی در ایام شهادت حضرت رضا (ع)، افزود: حفظ رویکرد مردمی بودن این مناسبت و ارتقای فرهنگ میزبانی و خدمت رسانی از جمله مواردی است که همواره مورد توجه است

استاندار خراسان رضوی گفت: تمام تلاش ما باید ارتقای کمی و کیفی خدمت رسانی به زائران در ایام سال به ویژه در مناسبت های خاص باشد

رشیدیان ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته از سوی دستگاه های اجرایی، شهرداری ها و بخش خصوصی برای خدمت رسانی به زائران پیاده رضوی تاکید و عنوان کرد: توجه به ابعاد فرهنگی زیارت و نهادینه کردن فرهنگ و منش رضوی در زائران و مجاوران از جمله اصلی ترین رویکردها است. 

در ابتدای این بازدید حسین زارع صفت مدیر کل میراث فرهنگی و دبیر ستاد اجرایی خدممات سفر استان گزارشی از آخرین وضعیت آمادگی مشهد برای میزبانی از زائران علی بن موسی الرضا (ع)، در روزهای آخر ماه صفر ارائه کرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.