سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

سرمای شدید و باز هم تعطیلی مدارس لرستان

مدیر روابط عمومی اداره آموزش و پرورش لرستان گفت: بارش برف و سرمای شدید امروز تعطیلی برخی مدارس شهرستان‌های این استان را به دنبال داشته است.

به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان علی قربانی اظهار کرد: بارش برف و سرما همه مدارس ابتدایی و پایه اول متوسطه شهرستان‌های الشتر، نورآباد و الیگودرز استان لرستان را به تعطیلی کشانده است.

وی با اشاره به پیش‌بینی بارش‎های شدید برف و باران در استان لرستان در فصول پاییز و زمستان، عنوان کرد: تعطیلی مدارس شهرستان‌های استان لرستان با هماهنگی فرمانداری‎ها و ادارات آموزش و پرورش آنها با اداره آموزش و پرورش مرکز استان انجام می‎شود.

مدیر روابط عمومی اداره آموزش و پرورش لرستان خاطرنشان کرد: بالغ بر 300 هزار دانش‌آموز در قریب به چهار هزار آموزشگاه این استان مشغول به تحصیل هستند.

قربانی خاطرنشان کرد: بارش باران و برف در روزهای اخیر در شهرستانی‌ها استان لرستان افت دما و یخبندان را به دنبال داشته و زمینه ساز تعطیلی مدارس در برخی مقاطع شده است.

گفتنی است، با توجه به برودت هوا و سرمای شدید در برخی شهرستان‌ها این استان نظیر الشتر و نورآباد همه مسئولان بر مدیریت مصرف گاز از سوی مردم به منظور جلوگیری از افت فشار گاز تاکید می‎کنند.

لازم به ذکر است، با ورود موج جدید بارش در لرستان و احتمال تداوم آن خصوصأ در شهرستان‎های سردسیر توجه شهروندان به مصرف بهینه گاز ضرورتی انکارناپذیر است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ش

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.