سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

دستگيری سارق میلیوني در فضاي مجازي

رئیس پلیس "فتا" استان فارس از دستگیری سارق اینترنتی 250 میلیون ريالي در شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ "سیدموسی حسینی" گفت: يك شهروند با داشتن مرجوعه قضايي به ماموران پليس "فتا" استان فارس مراجعه و اظهار مي كند پس از خروج از بانک، يك سارق کیف پول و تمام مدارکش را ربوده و متواري مي شود.

وي ادامه داد: سارق پس از سرقت اقدام به برداشت 250 ميليون ريال از حساب اين شهروند مي كند و مالباخته از طريق پيامك متوجه اين برداشت مي شود.

رئیس پلیس "فتا" استان فارس افزود: شناسايي و دستگيري سارق در دستور كار ماموران پلیس "فتا" قرار گرفت و با بررسی های فنی و تخصصی كاراگاهان این پلیس، متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و برای تكمیل پرونده  به پلیس "فتا" احضار شد.

سرهنگ "حسینی" خاطر نشان کرد: متهم پس از مشاهده مستندات و ادله دیجیتال نسبت به جرم انتصابی اعتراف كرد و گفت: مالباخته پس از اتمام کار خود در بانک کیف پول و مدارک خود را در محل جا گذاشته که با توجه به خلوت بودن بانک، به محض رویت آن را برداشتم و زمانی که کیف را باز کردم متوجه شدم رمز کارت های عابربانک بر روی آن ها درج شده است.

وي از شهروندان درخواست كرد: رمز کارت های عابر بانک خود را بر روی آن درج نكنند و از رمز های ساده و قابل حدس همچون شماره شناسنامه و تلفن خودداری کنند.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: دستگیری ، سارق ، فضای ، مجازی ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.