سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عثمانی در نطق میان دستور:

روز دانشجو، نماد حساسیت جامعه به دیکتاتوری است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه:روز دانشجو نماد پویایی و حساسیت جامعه به دیکتاتوری و خفقان است.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،محمدقسیم عثمانی در نطق میان دستور مجلس با تبریک روز دانشجو به دانشجویان بیان کرد: روز دانشجو نماد پویایی و حساسیت جامعه به دیکتاتوری و خفقان است. 

عثمانی در نطق اضطراری به بیان گزارشی مقایسه‌ای از عملکرد خود در دو دهه نمایندگی مجلس با دوره‌های قبل پرداخت و گفت: در دوره‌های گذشته شهرستان بوکان دارای یک بیمارستان 96 تخت خوابه بود در حالی که در دو دوره فعالیت بنده با توسعه بیمارستان، علاوه بر 96 تخت خواب 150 تخت دیگر نیز افزوده شد و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

او در ادامه گفت: در این بیمارستان مرکز سی تی اسکن، ماماگرافی، 40 تخت بیماران ویژه و ساختمان دیالیز ایجاد شده است. همچنین ساخت درمانگاه، مرکز تصویربرداری، چندین مرکز بهداشت و ... آغاز شده و بزودی پایان می‌یابد.

عضو کمیسیون برنامه  و بودجه در ادامه افزود:شهرستان بوکان فقط دارای یک ورزشگاه آن هم از زمان طاغوت بود در حالی که اکنون دارای یک ورزشگاه 5 نفری است.

نماینده مردم بوکان تصریح کرد: 2 مدرسه شبانه روزی و 7 مدرسه در حال ساخت می‌باشد اما به علت رشد جمعیتی شهرستان هنوز با کمبود فضای آموزشی مواجه هستیم در گذشته فاز 1 دانشگاه پیام نور ساخته شده بود و در زمان نمایندگی بنده فاز 2 دانشگاه نیز به بهره‌برداری رسیده است.

عثمانی در انتها بیان داشت: راه توسعه شهرستان بوکان علیرغم کم لطفی مسئولان نسبت به اقدامات انجام شده ادامه پیدا می‌کند. 

انتهی پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.