سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

بنزین زدایی هگزان برای نخستین بار در کرمانشاه

مدیرعامل شرکت پالایش نفت کرمانشاه از آغاز پروژه "بنزن زدایی هگزان" در پالایشگاه کرمانشاه برای اولین بار در کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سید محمد جمشیدی  گفت: پروژه «بنزن زدایی هگزان»با هدف کیفی سازی هگزان تولیدی برای اولین بار در کشور در پالایشگاه نفت کرمانشاه در حال انجام است.

هگزان خوراک مصرفی صنایع پتروشیمی و دیگر صنایع مانند صنایع روغنخوراکی است و برای استفاده در این صنایع نیاز است که هگزان خلوص و کیفیت بالایی داشته باشد.

وی با اشاره به شروع اجرای این پروژه از ابتدای سال جاری گفت:کار مطالعاتی و پژوهشی این پروژه انجام شده و در حال حاضر در شرف عملیاتی شدن است.

جمشیدی در ادامه از انعقاد تفاهم‌نامه های پژوهشی با دانشگاه‌های رازی و آزاد کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: قطعا ما به عنوان بخش صنعت علاوه بر همکاری با دانشگاه، در بحث‌های پژوهشی از کارهای پژوهشی دانشجویان نیز حمایت می‌کنیم.

وی افزود: در این همکاری سرفصل پژوهش‌ها را ما تعریف کرده و این مراکز دانشگاهی هستند که وارد جزییات پژوهش‌ها شده و متناسب با سرفصل‌ها اقدامات پژوهشی مورد نیاز را انجام می‌دهند.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: کرمانشاه ، نخستین ، بنزن ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.