سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

ایران به مقام یازدهمی مسابقات ترامپولین قهرمانی نوجوانان جهان دست یافت

سرمربی تیم ملی ترامپولین ایران در مسابقات قهرمانی جهان خبر از درخشش ورزشکاران ایران اسلامی و کسب مقام یازدهمی مسابقات ترامپولین قهرمانی نوجوانان جهان داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ نوظهوری گفت : مسابقات بخش ترامپولین رقابتهای قهرمانی جهان در اودنسه کشور دانمارک با حضور چهل کشور حاضر در مسابقات سطح A دنیا ، سی و دو کشور در رده سنی نوجوانان برگزار شد و در کمال ناباوری همگان ، تیم ایران با درخشش خیره کننده ورزشکاران و زحمات مربیانشان در اولین حضور خود در قهرمانی سطح A دنیا در نتایج تیمی توانستند به مقام یازدهم این مسابقات در رده سنی نوجوانان  دست یابند و بالاتر از آلمان ، انگستان و روسیه قرار گیرند.

وی تصریح کرد : همچنین در بخش رقابتهای انفرادی از بین هفتاد و نه نفر شرکت کننده از سی و دو کشور محمد سعید آبادی به مقام پنجاه و پنجمی ، امیر حسین سلامی به مقام  61، مهدی حسین زاده به مقام 63 و امیر حسین سلمانی به مقام 69 دست یافته است.

نوظهوری در ادامه تصریح کرد : نکته اساسی و قابل تامل آنست که با وجود اولین تجربه شرکت در این سری از رقابتها بچه های نوجوان ما هیچ یک برنامه هایشان را قطع نکرده و کارشان را به نحو احسن اجرا کردند که این موضوع با عنایت به عدم تجربه مسابقاتی قابل تقدیر و قدردانی است.

امیرحسین سلمانی و امیرحسین سلامی به همراه حبیب نوظهوری از آذربایجانشرقی نمایندگان استان هستند.
 
انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.