سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

خردناب باعث پیشرفت لحظه‌ای در عرصه علم و تکنولوژی

استاندار در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی استان گفت: علت رشد هر لحظه کشورهای دیگر در عرصه تکنولوژی و پیشرفت استفاده از خرد ناب است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ هاشمی افزود: عقل انسان اگر کاربردی شود تحول لحظه‌ای را در کشور شاهد خواهیم بود که ترواش های حاصل از آن باعث پیشرفت در عرصه علم ،تکنولوژی و فناوری می شود.

وی اضافه کرد: در هفته پژوهش نگاه مسوولین استان به دانشجو باید نگاهی محدودیت ناپذیر باشد که منجر به کشف استعدادهای او شود زیرا پیشرفت علمی کشور جز با این نگاه به قشرعالم و دانش پژوه امکان پذیر نیست.

استاندارخاطرنشان کرد: هر کدام از ما مسوولان می توانیم پایه گذار یک تغییر و تحول حتی در خارج دانشگاه باشیم مهم نوع نگاه به انسان و سرمایه انسانی است و تا این نوع نگاه را در خود نمایان نکنیم این امر محقق نمی شود

رییس دانشگاه سیستان و بلوچستان هم دراین مراسم گفت:دراین نمایشگاه 30 دستگاه اجرایی و 21 پژوهشکده و دانشکده دستاوردهای خود را در قالب 50 غرفه در معرض دید علاقمندان به پژوهش و فناوری قرار دادند.

بندانی افزود: تعدادی از طرح های تحقیقاتی، محصولات آزمایشی و محصولات تجاری شده نیز در این نمایشگاه که بمدت 5 روز دایر است ارائه شده است.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.