سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

راه اندازی دبیرخانه شورای ایرانیان مقیم خارج از کشور در کرمان

استاندار کرمان بر راه اندازی دبیرخانه شورای ایرانیان مقیم خارج از کشور تاکید کرد و گفت: این دبیرخانه باید هرچه سریع تر در اتاق بازرگانی استان کرمان تشکیل شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی استانداری ، علیرضا رزم حسینی در جلسه شورای ایرانیان مقیم خارج از کشور افزود: کمیته ای 4 گانه باید در اسرع وقت تشکیل و کلیه اطلاعات پروژه های سرمایه گذاری استان در حوزه های مختلف از جمله صنعت، معدن و کشاورزی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و .... جهت پایش اطلاعات در اختیار اتاق بازرگانی استان قرار گیرد.

وی بر راه اندازی سایت ایرانیان خارج از کشور طی 2 ماه آینده به دو زبان انگلیسی و فارسی جهت معرفی پتانسیل های اقتصادی به منظور سرمایه گذاری در استان تاکید کرد.

استاندار کرمان یادآور شد: استان کرمان باید تلاش کند تا همایشی با حضور ایرانیان مقیم خارج از کشور به ویژه کرمانی ها خارج از کشور در پایتخت برگزار و از رئیس جمهور برای شرکت در این همایش دعوت به عمل آید.

رزم حسینی خاطر نشان کرد: بانک اطلاعاتی ایرانیان مقیم خارج از کشور(کرمانی ها) باید هرچه سریع تر توسط اتاق بارزگانی تهیه و در اختیار دبیرخانه شورا قرار گیرد.

در ادامه نیز نماینده دانشگاه شهید باهنر کرمان از شناسایی 150نفر از ایرانیان مقیم خارج از کشور خبر داد و گفت: 35 نفر از افراد شناسایی شده کرمانی هستند که اغلب ارتباط دانشگاهی داشته اند.

وی افزود: خبرنامه ای توسط دانشگاه شهید باهنر کرمان طی هفته آینده با محتوای خبرهای استانی و خبرهای خاص تهیه خواهد شد و جهت توزیع در جمع ایرانیان خارج از کشور، ارسال می شود.

نماینده دانشگاه شهید باهنر کرمان یادآور شد: با راه اندازی سایت ایرانیان خارج از کشور می توان لینک خبرنامه دانشگاه باهنر را در این سایت جهت استفاده و بهره برداری به اشتراک گذاشت.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.