سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

اختصاص اعتبار در بودجه سال ۹۵ به‌مناطق محروم خراسان رضوی

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از اختصاص اعتبار تعادل بخشی برای توجه بیشتر به ‌مناطق محروم این استان در بودجه سال ۹۵ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حسینی در سفر یک روزه خود به شهرستان کلات افزود: سازمان آموزش و پرورش متناسب با وظایف خود از امکانات مالی و انسانی مناسب برخوردار نیست و با توجه به مجموعه شرایط اقتصادی کشور کمبودهایی در نظام تعلیم و تربیت وجود دارد.

وی گفت: برای توسعه آموزش و پرورش مطلوب و ایده آل به استاندارد سازی فضا و تجهیزات نیاز داریم ولی با توجه به‌ شرایط فعلی باید عدالت را در مناطقی که از برخورداری کمتری بهره می‌برند ایجاد کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در زمینه رفع مشکلات آموزش و پرورش بخش زاوین به ویژه در بازسازی مدارس فرسوده و فراهم کردن تجهیزات مورد نیاز دانش آموزان قول پیگیری و حل این مشکلات را داد.

همچنین مدیر آموزش و‌ پرورش شهرستان کلات با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 2 هزار و ۷۰۰ دانش آموز در این بخش تحصیل می کنند، گفت: ساماندهی نیروی انسانی ‌یکی از مواردی ‌بوده که در این شهرستان و به ویژه بخش زاوین مورد توجه است.

موذنی با بیان این که بیش از ۶۰ درصد مدارس شهرستان دارای سیستم گرمایشی استاندارد هستند، افزود: تلاش می کنیم مدارس شهرستان به امکانات جدید مجهز شوند تا شاهد تحصیل مطلوب دانش آموزان باشیم.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.