سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

شناسایی 2هزار و 445 فقره انشعاب برق غيرمجاز در خدابنده

مدير توزيع برق شهرستان خدابنده گفت: تنها دريكسال اخير 2هزارو445فقره انشعاب برق غيرمجاز در سطح شهرستان جمع آوري شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مدیر توزیع برق شهرستان خدابنده با قدردانی از مسوولین دستگاه ها اجرایی این شهر بهخاطر تعامل خوب فی مابین به اهم فعالیت های این مدیریت اشاره كرد و گفت : توزیع برق خدابنده كار خود را از مرداد ماه سال 1342 با تامین برق 100خانوار به قدرت 500كیلووات آغاز كرد و اكنون به بركت انقلاب اسلامی و همت پرسنل متعهد مدیریت توزیع برق شهرستان خدابنده مشغول خدمت رسانی به بیش از 53 هزار مشترك با حجم 5هزار شبكه ی توزیع برق در سطح شهرستان می باشد.

مهندس نصیری افزود : طبق تعاملات صورت گرفته با شهرداری وشورای اسلامی شهر گرماب در سال جاری عملیات احداث ساختمان برق گرماب با زیربنایی به مساحت 1450مترمربع شروع شده است كه مزایای خوبی درحوزه ی خدمت رسانی به اهالی منطقه ی گرماب خواهد داشت .

وی ادامه داد : در بخش توسعه وساماندهی 28هزارو643دستگاه چراغ خیابانی و 11هزار متر شبكه ی روشنایی معابر اقدام های موثری صورت گرفته كه از جمله آن احداث شبكه روشنایی ورودی شهرقیدار ،بلواریادگارامام(ره)شهرگرماب وخروجی شهرزرین رود به طول 1923متر وبا اعتباری بالغ بر یك میلیاردو657میلیون ریال در سال جاری می باشد.

مهندس نصیری مقدم به حوزه ی كاهش تلفات بویژه عدم استفاده از انشعاب های برق غیرمجاز تاكید كرد وگفت: تنها دریكسال اخیر 2هزارو445فقره انشعاب برق غیرمجاز در سطح شهرستان جمع آوری شده است كه موجب خسارات جبران ناپذیری به شبكه های توزیع برق و افت ولتاژ برق مردم منطقه می شود كه با تدابیر اندیشه شده از جمله تعویض سیم مسی با كابل خودنگهدار در روستاهای چنگور،زاغه لو،توزلو ،كهلا،ارقین،حسام آباد،چوزوك وسقرچین به طول 45 كیلومتر و صرف هزینه ای بالغ بر 10میلیارد ریال در سالجاری به میزان قابل توجهی تلفات كاهش یافته است .

مدیر توزیع برق شهرستان خدابنده به برگزاری دوره های آموزشی در خصوص آشنایی با قوانین ومقررات برق و حرایم شبكه های توزیع در مناطق چهارگانه خدابنده،گرماب،سجاس وزرین رود اشاره و خاطرنشان كرد :‌پیامدهای برگزاری چنین دوره های آموزشی موجب بالارفتن آگاهی و دانش مشتركین برق و شناسایی عوامل خطرآفرین برق كه در بخش عدم رعایت حرایم در ساخت وسازها وتبعات زیان بار آن شده است.

وی بالا رفتن آگاهی شركت كنندگان در خصوص جلوگیری از سرقت های مكرر تجهیزات شبكه های توزیع برق بویژه در فصل زمستان و نیز ارتقاء دانش در استفاده بهینه و صرفه جویی در مصرف انرژی برق بویژه در فصل تابستان و آشنایی با ساعات اوج مصرف برق شده استرا از دگر مزایایی دوره های اموزشی عنوان کرد.

نصیری همچنین به منظور خدمات رسانی بهتر به مراجعین ،مراحل واگذاری انشعاب برق به متقاضیان خانگی ،‌چاه های كشاورزی و صنعتی آموزش داده شد و درپایان‌دوره های آموزشی به 534تن از شركت كنندگان گواهینامه ی آموزشی ارائه گردید.

انتهای پیام/ش


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.