سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امير پوردستان:

مرتبا در حال رصد تهديدات براي مقابله با آنها هستيم

فرمانده نيروي زميني ارتش گفت: با چهره تازه‌اي از تهديداتي که از نظر نوع، شکل و اندازه با گذشته متفاوت هستند روبه‌رو هستيم بايد قابليت‌هاي خود را براي ورود به اين عرصه و مقابله باتهديداتي که مرتباً در حال رصد آنها هستيم بالا برده و آنها را ارتقا ببخشيم.

به گزارش خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران،‌ امير سرتيپ احمد رضا پوردستان در حاشيه همايش بزرگداشت شهداي دانشجوي هويزه با اشاره به رزمايش آتي نيروي زميني ارتش به خبرنگاران گفت: رزمايش نيروي زميني ارتش در نيمه دوم بهمن يا اوايل اسفند ماه با تصويب ستاد کل نيروهاي مسلح به مورد اجرا گذاشته خواهد شد.
وي افزود: در اين رزمايش بناداريم تاکتيک‌هاي جديدي را که در آموزش‌هاي نظري خود پياده‌کرده‌ايم به صورت عملي به اجرا درآوريم و همکاري و هماهنگي در شرايط ناهم طراز را به اجرا بگذاريم.
امير سرتيپ پوردستان تصريح کرد: بنا داريم تجهيزات جديدي که با همکاري وزارت دفاع دريافت کرده‌ايم و به دفاع زميني مربوط مي‌شود را در اين رزمايش استفاده کرده و قابليت‌هاي آنها را مورد آزمايش قرار دهيم.
فرمانده نيروي زميني ارتش با بيان اينکه معمولاً رزمايش‌هايي که انجام مي‌شود بعد از سپري شدن يک سري آموزش‌هاي نظري و پادگاني است خاطر نشان کرد: با توجه به اينکه وارد شرايط جديد شده و با چهره تازه‌اي از تهديداتي که از نظر نوع، شکل و اندازه با گذشته متفاوت هستند روبه‌رو هستيم بايد قابليت‌هاي خود را براي ورود به اين عرصه و مقابله باتهديداتي که مرتباً در حال رصد آنها هستيم بالا برده و آنها را ارتقا ببخشيم./ج
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.