سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان رقابت های رده بندی پیشکسوتان تنیس روی میز کشور

دومین دوره رقابت های رده بندی پیشکسوتان تنیس روی میز کشور (یادبود مرحوم رحیم جلیل زاده) با شناخت نفرات برتر 4 رده سنی خاتمه پذیرفت.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، این رقابت ها با شرکت 113 شرکت کننده که خود یک رکورد جالب توجه برای این مسابقات بود در 4 رده سنی ( 40 تا 49 سال ، 50 تا 59 سال ، 60 تا 65 سال و 65 سال به بالا ) با توپ های پلاستیکی جدید  طی دو روز پنج شنبه و جمعه برگزار شد و در نهایت عصر امروز با شناخت نفرات برتر به پایان رسید .

مراسم پایانی این مسابقات در حضور بزرگانی چون امیر احتشام زاده ، محسن اسلامی ، امیر میرصادقی ، محمد حمزه پور ، اعزاز اخوت ، دکتر عبداللهی معاون وزیر جهاد کشاورزی و حجت صدرایی ، حمید برادران و بسیاری از دیگر چهره های صاحب نام این ورزش برگزار شد و در خاتمه هم مبلغ 70 میلیون ریال جایزه نفرات برتر همراه با پیراهن های اهدایی به آنان تقدیم شد . بهروز جلالی سرپرست دبیری فدراسیون نیز از جمله تماشاگران بازی های صبح جمعه پیشکسوتان بود .
همچنین در اقدامی ارزشمند در مراسم پایانی از زحمات حسین مقدسی یکی از قدیمی ترین کارکنان فدراسیون و هیات تنیس روی میز استان تهران با اهدای یک جلد کلام الله مجید تقدیر به عمل آمد .

یکی از نکات جالب دیگر این بازی ها جدا از تجدید دیدار قهرمانان سابق این رشته ، مشارکت خود شرکت کنندگان در امر برگزاری بازی ها و داوری ها بود که در کنار کمیته برگزاری متشکل از مجید احتشام زاده ، علیرضا حجازیان ، بهمن رشیدی و شهریار احتشام زاده به بهتر برگزاری مسابقات سخت کمک کردند 
.
برترین های رده های سنی مختلف به شرح زیر معرفی شدند .
رده سنی 40 تا 49 سال :  1- اکبر بهمنی ( خوزستان ) 2- جواد شقه ساز ( آذربایجان شرقی ) 3- غلامرضا جعفرپور ( تهران )
رده سنی 50 تا 59 سال : 1- مجید احتشام زاده ( تهران ) 2- جلیل محمزاده ( خراسان رضوی ) 3- مهدی قره گزلو ( تهران )
رده سنی 60 تا 65 سال : 1- صمد غازی آذری ( خراسان رضوی ) 2- منوچهر اسلامی ( مازندران ) 3- محمد کیانلو ( تهران )
رده سنی 65 سال به بالا : 1- علی اصغر عاصی ( تهران ) 2- صمد عنصررودی ( آذربایجان شرقی ) 3- محسن میرزایی ( تهران )

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.