سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

از روبوسی با زائران کربلا پرهیز کنید

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به مردم توصیه کرد: از روبوسی با زائران امام حسین(ع) پرهیز کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ محمدرضا میرزابیگی گفت: شست و شوی مرتب دست ها، زدن ماسک در اماکن عمومی، پرهیز از دست دادن و روبوسی با زائران امام حسین(ع) و پرهیز از حضور در تجمعات به ویژه زنان باردار، افراد مسن و کسانی که دچار بیماری های قلبی، تنفسی و دیابت هستند از مهمترین مواردیست که باید رعایت شود.

وی افزود: بیمارانی که علائم شدید سرماخوردگی مانند: تب، سردرد، درد عمومی بدن، گلودرد و سرفه همراه با خلط دارند باید مایعات فراوان بنوشند و از تماس با افراد سالم پرهیز کنند.

میرزابیگی به رفسنجانی ها توصیه کرد: در صورتی که علائم شدیدتر شد به ویژه در زمینه مشکلات تنفسی و تب بالا حتماً به متخصص بیماری های عفونی مراجعه کنید و اگر کلینیک ها تعطیل بود و متخصصین حضور نداشتند به اورژانس بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) مراجعه کنید.

وی از والدین و اولیاء مدرسه نیز خواست: اگر دانش آموزان دچار علائم ذکر شده هستند، حتماً با هماهنگی مسئولان مدارس از رفتن به مدرسه خودداری کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان خاطرنشان کرد: بخش هایی در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) ویژه آنفلوآنزا ایزوله شده و ملاقات بیماران در این بخش ها ممنوع است.

انتهای پیام/س

برچسب ها: روبوسی ، زائران ، رفسنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.