سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج ؛

حضور احزاب در جامعه نقش مهمی در برنامه ریزی وحفظ منافع ملی کشور دارد

عضو شورای هماهنگی و سیاست گذاری جبهه اصلاحات با اشاره به اینکه حفظ منافع ملی در گروه حضور احزاب است گفت: احزاب نقش مهمی در برنامه ریزی و نظارت برکارها دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، علی صوفی در همایش اصلاح طلبان کهگیلویه با موضوع مجلس دهم، وفاق اصلاح طلبان در سینما دهناد دهدشت با بیان اینکه احزاب در سطح کشور رقابت کلان دارند افزود: احزاب باید در انتخابات بر اساس منافع ملی حرکت تا بتوانند نظر مردم را به خود جلب کنند.

وی با تاکید بر شناسنامه دار شدن احزاب اظهارکرد: شناسنامه دار شدن احزاب تنش های سیاسی در جامعه را کاهش می دهد.

این فعال اصلاح طلب با اشاره به اجماع اصلاح طلبان در انتخابات 92 تصریح کرد: معرفی کانداهای اصلاح طلبان باید با همکاری احزاب صورت گیرد.

صوفی پیروزی ایران در مذاکرات هسته ای را یک حماسه بزرگ ذکر کرد و ابراز داشت: طرح انسجام بخشی اصلاح طلبان در سراسر کشور تشکیل می شود.

استاندار سابق کهگیلویه وبویراحمد با بیان فعالیت قانونی احزاب در انتخابات عنوان کرد: هیچ چیز نمی تواند مانع فعالیت احزاب شود.

صوفی بیان کرد: شورای سیاست گذاری احزاب اصلاح طلبان در سطح کشور قریب به 42 عضو دارد.

وی با اشاره به اینکه جریان اصلاح طلبان هیچ وقت از مردم برای رسیدن به قدرت استفاده نکرد گفت: قدرت در اصلاح طلبان زمانی معنا پیدا می کند که بتوانند رفاه و معیشت مردم را فراهم کنند.

اقدام های دولت گره گشای مشکلات کشور شد

وزیرتعاون دولت اصلاحات کلید روحانی را نماد گره گشایی دانست و افزود: اقدام های دولت تدبیر و امید گره گشای بسیاری از مشکلات کشور شده است و آینده خوبی را فراهم کرده است.

صوفی در نشست با خبرنگاران با اشاره به وضعیت کشور در هشت سال گذشته و افت تمامی شاخص های اقتصادی افت کشور، افزود: دولت روحانی بدون پشتوانه حمایتی دولت سابق دستاورد عظیمی داشت و دنیا را بر عکس کرد اما دلواپسان این را نمی پذیرند و برای دولت مشکل ایجاد می کنند.

وی گفت: اعضای دولت برای خروج از رکود یا از بین بردن تورم در تلاش هستند .

علی صوفی با اشاره به برگزاری همایش اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ نتیجه این همایش را امیدبخش دانست و اظهار کرد: جلسه امروز در بین جلساتی که در سطح استان برگزار شده، نمونه بود و متعاقب جلسه ای که در یاسوج برگزار شده بود آبروی ما را خرید.

وی تدوین یک برنامه پنج ساله را از راهکارهای توسعه کهگیلویه وبویراحمد برای برون رفت از محرومیت دانست.

همایش بزرگ اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ با استقبال پرشور آحاد مردم در سینما دهناد دهدشت برگزار شد.

انتهای پیام /ز
برچسب ها: احزاب ، منافع ، اصلاح طلب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.