سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

برگزاری نمایشگاه و فن بازار هفته پژوهش و فناوری استان کرمانشاه از 15 تا 17 آذر

دبیر کمیته نمایشگاه و فن بازار هفته پژوهش و فناوری استان کرمانشاه گفت:این نمایشگاه با حضور 32 شرکت و دستگاه اجرایی و پژوهشی برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛دکتر معصومه خان احمدی دبیر کمیته نمایشگاه و فن بازار هفته پژوهش و فناوری استان کرمانشاه گفت:این نمایشگاه با حضور 32 شرکت و دستگاه اجرایی و پژوهشی شامل دانشگاه ها، واحدهای تحقیق و توسعه صنایع، فن بازار، پارک علم و فناوری و مراکز رشد برگزار می شود.

سرپرست پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه بیان داشت: بر اساس تصویب ستاد برگزاری هفته پژوهش و فناوری استان، پارک علم و فناوری کرمانشاه امسال مسئول برگزاری نمایشگاه است و پارک نیز با 40واحد فناور در این نمایشگاه حضور خواهد داشت. 

خان احمدی گفت: با به نمایش گذاشتن دستاوردهای پژوهشی در استان عامه مردم در جریان کارکرد موسسات، و مجموعه هایی که ماهیت وظایفشان پژوهش و فناوری است، قرار می گیرند.

دبیر کمیته نمایشگاه و فن بازار هفته پژوهش و فناوری استان کرمانشاهبیان داشت: در این نمایشگاه می توان به ارزیابی وضعیت پژوهش های فناوری ساز و صنعت ساز پرداخت وبررسی کرد تحقیقات چه تاثیری بر وضعیت معیشتی مردم داشته است.

خان احمدی گفت :اولین دوره مسابقات پرتاب موشک های کاغذی استان با حضور بیش از هزار دانش آموز و دانشجو علاقمند و مسابقه انتخاب ایده‌های برتر از برنامه های این نمایشگاه است .

انتهاي پیام /ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.