سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطیب جمعه سمنان؛

تفکر غربی و امریکایی داعش پرور است

آیت ا.. سید محمد شاهچراغی گفت : تفکر غربی و امریکایی داعش پرور است و محکوم نشدن داعش از سوی سازمان ملل از نشانه های این حقیقت است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز سمنان٬ نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به نامه دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به جوانان غربی گفت : در این نامه پیغمبرگونه و مبتنی بر رسالت انبیا الهی با هدف بیداری و هوشیار سازی جوانان جهان ٬تروریسم ٬ نگرانی مشترک مسلمانان و دیگر مردمان جهان اعلام شده و رهبر معظم انقلاب اسلامی در این نامه فرموده اند ترور و تروریسم دست پرورده وساخته غرب یعنی امریکا و متحدانش است و حالاخود گرفتار دست ساخته خویش شده اند .

نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزود : رهبر معظم انقلاب اسلامی از جوانان کشورهای غربی خواسته‌اند بر مبنای یک شناخت درست و با ژرف‌بینی بنیان‌های یک تعامل صحیح و شرافتمندانه را با جهان اسلام پی‌ریزی کنند.

وی راهپیمایی بی نظیر 26 میلیونی مسلمانان 50 کشور جهان در اربعین سالروز شهادت امام حسین (ع) را بی سابقه و دارای پیام های بسیار مهمی برای دشمنان اسلام برشمرد .

آیت ا.. سید محمد شاهچراغی گفت :ولایتمداری و تبعیت و همراهی با سیدالشهدا (ع) بخصوص در ذلت ناپذیری مسلمانان ٬اعلام بی فایده و خنثی بودن تلاش های اسلام ستیزان و اینکه هرگز نبایددر مبارزه با اسلام امیدوار باشند همچنین تجلی وحدت و برادری مسلمانان و تحقق سخنان حضرت زینب و حضرت فاطمه زهرا (س) در جاودانگی امام حسین (ع) و عزیمت خیل عاشقان به بارگاه سیدالشهدا (ع) از جمله پیام های راهپیمایی بی نظیر مسلمانان در اربعین امسال بود .

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن تسلیت رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) به شانزدهم آذر روز دانشجو و شهادت 3 شهید امریکا ستیز اشاره کردو خطاب به دانشجویان گفت : مراقب باشید بدخواهان هویت ارزشمند استکبار ستیز را از شما نگیرند.

آیت ا.. سید محمد شاهچراغی به19 آذر روز جهانی حقوق بشر هم اشاره کردو گفت : بشر مظلوم از این عبارت زیبا خیری ندیده است و حقوق بشر در دنیای سلطه و ظلم دروغی بیش نیست وگر نه ملت های مظلوم فلسطین و سوریه اینطور در آتش و خون نمی ماندند . و آنچه کاملا روشن است این است که امریکا در خط مقدم ناقضان حقوق بشر است .

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.